Narzędzia wbudowane w CRM 4Hero do zarządzania zespołem sprzedaży zapewniają możliwość dokładnego monitorowania działań handlowców, a także wspierania ich na każdym etapie pracy z klientem. Rozbudowane moduły analityczne i prognozujące pozwalają na bieżąco oceniać sytuację oraz wprowadzać zmiany w strategii handlowej.

Przekazywanie wiedzy handlowcom
Wiedza sprzedażowa w zasięgu ręki!
CRM 4Hero zapewnia merytoryczne wsparcie dla handlowców. Dzięki szczegółowym opisom poszczególnych etapów pracy handlowiec dokładnie wie co powinien zrobić i jakie ma możliwości podczas kontaktu z klientem.
Prognozowanie wyniku
Kontroluj prognozy wyników i dostosuj do nich strategię całego zespołu!
Narzędzia analityczne wbudowane w CRM 4Hero pozwalają na prognozowanie wyników sprzedaży na podstawie posiadanych danych. Kierownik działu handlowego jest w stanie przygotować skuteczną strategię pozwalającą osiągnąć określone cele.


Raporty i analizy
Monitoruj jakość pracy zespołu sprzedaży dzięki raportom i analizom!
Szczegółowe raporty i analizy oferowane przez CRM 4Hero zapewniają stały monitoring pracy zespołu sprzedaży oraz wyciąganie wniosków z przeprowadzanych działań na przyszłość. Wszystkie dane prezentowane są pod postacią estetycznych, czytelnych wykresów.
KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności
Wykorzystaj KPI do zwiększenia wydajności handlowców!
CRM 4Hero zapewnia możliwość monitorowania postępów i wydajności zespołu sprzedaży przy pomocy Kluczowych Wskaźników Efektywności (Key Performance Indicators – KPI). Ułatwiają one w czasie szybszym niż raporty i analizy wykrycie ewentualnych zdarzeń wymagających uwagi kierownika działu handlowego.


Kompletna wiedza o kliencie
Wszystkie informacje na temat kontrahenta w jednym miejscu!
Wewnętrzna baza danych CRM 4Hero zawiera w sobie komplet informacji na temat klienta. Możliwość załączania do leadów i kontrahentów plików zewnętrznych zapewnia handlowcom dostęp do wszystkich niezbędnych dokumentów w jednym miejscu.
Szybkie wdrożenie nowego handlowca
Wdrażaj nowego handlowca w pracę zespołu szybciej niż dotychczas!
CRM 4Hero ułatwia wdrożenie nowego handlowca do zespołu. Wewnętrzna baza wiedzy zapewnia mu niezbędne informacje o klientach oraz procedurach sprzedaży, a także opisuje możliwości wszystkich posiadanych przez 4Hero narzędzi.
