W CRM 4Hero zaimplementowaliśmy szereg narzędzi usprawniających zarządzanie wieloma projektami. System wyposażony został m.in. w kontrolę czasu pracy, możliwość definiowania i monitorowania etapów realizacji projektów oraz zarządzanie budżetem. Dzięki tym funkcjom manager jest w stanie zarządzać wieloma zespołami i ich wydajnością.


Przejrzysta lista projektów

Wygodny dostęp do wszystkich projektów!

CRM 4Hero ułatwia zarządzanie wieloma projektami dzięki przejrzystej liście zadań. Wszystkie niezbędne informacje dotyczące każdego z projektów zebrane są w jednym miejscu, aby każda przydzielona do niego osoba mogła szybko odnaleźć wszelkie potrzebne mu dane.




Etapy realizacji

Zachowaj kontrolę nad projektami dzięki zdefiniowanym etapom realizacji!

Zdefiniowane w CRM 4Hero etapy realizacji pozwalają zachować kontrolę nad każdym projektem. Dzięki nim zarządzający projektami w każdej chwili wie, na jakim etapie jest każde zlecone przez niego zadanie.




Kontrola czasu pracy i budżetu

Analizuj koszty i czas pracy zespołu!

Narzędzie do kontrolowania czasu pracybudżetu w CRM 4Hero zapewnia stały nadzór nad czasem wykonywania zadań przez członków zespołu oraz budżetem projektu. Dzięki pozyskanym w ten sposób danym manager jest w stanie dokładnie monitorować przebieg prac na każdym zleconym zadaniem.




Mailowe powiadomienia o zmianie etapu

Bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami w projekcie!

Za każdym razem, gdy etap zadania zostanie zmieniony, CRM 4Hero wysyła e-mailem powiadomienie do zlecającego. To rozwiązanie sprawia, że manager ma stały nadzór nad postępami w pracach zespołu.