Dzięki możliwościom tworzenia rozbudowanych struktur firmowych, CRM 4Hero umożliwia zarządzanie przedsiębiorstwami posiadającymi własne sieci dealerów. Narzędzia wbudowane w system pozwalają m.in. na nadawanie uprawnień poszczególnym pracownikom oraz centralne zarządzanie bazą kontrahentów i rejestrem urządzeń.


Struktura sieci dealerskiej

Łatwe organizowanie struktury sieci dealerskiej!

CRM 4Hero umożliwia stworzenie i zarządzanie nawet bardzo rozbudowaną strukturą sieci dealerskich. System posiada możliwość oznaczenia wybranych operatorów jako kierowników, jak i łatwe przypisywanie poszczególnych osób do odpowiednich dealerów.




Nadawanie uprawnień dealerom

Kontroluj uprawnienia dealerów!

CRM 4Hero posiada możliwość ustawienia dostępów do konkretnych funkcji systemu dla określonych osób. Dzięki temu managerowie mogą dostosowywać funkcjonalność systemu dopasowując ją do pracy każdego z działów lub oddziałów dealerskich.




Centralny serwis i rejestr urządzeń

Wspólny rejestr urządzeń dostępny dla każdego dealera!

Przejrzysty rejestr urządzeń umożliwia łatwy dostęp do każdego sprzętu znajdującego się na wyposażeniu lub w ofercie firmy. Centralnie prowadzona baza to wygoda użytkowania pozwalająca wszystkim dealerom na szybki dostęp do danych na temat posiadanych lub oferowanych urządzeń. W zależności od ustawień dostępu nadanych przez centralę dealerzy mogą mieć np. możliwość sprawdzenia jedynie poprawności licencji, bez dostępu do wszystkich danych dotyczących produktu i jego użytkownika.




Przyjazne zarządzanie kontrahentami

Zarządzaj klientami w sieci dealerów!

CRM 4Hero umożliwia przypisanie danego kontrahenta do jednego lub wielu dealerów. Dzięki centralnej bazie klientów, każdy dealer ma na bieżąco dostęp do wszystkich potrzebnych informacji.