CRM 4Hero pozwala na zorganizowanie pracy działu serwisowego dzięki wbudowanym w system funkcjom. Umożliwia przechowywanie w jednej bazie danych wszystkich niezbędnych informacji o urządzeniach, gwarancjach i historii zgłoszeń serwisowych.


Rejestr urządzeń

Czytelny przegląd listy urządzeń!

Przejrzysty rejestr urządzeń umożliwia łatwy dostęp do każdego sprzętu znajdującego się na wyposażeniu lub w ofercie firmy. Szerokie możliwości wyszukiwania pozwalają łatwo odnaleźć konkretne urządzenie nawet w bardzo rozbudowanej bazie sprzętowej.




Szczegółowe informacje o urządzeniach

Wszystkie informacje na temat urządzenia w jednym miejscu!

CRM 4Hero zapewnia dostęp do pełnej historii każdego urządzenia. Karta sprzętu zawiera wszystkie niezbędne dane, m.in. datę nabycia, nr dokumentu sprzedaży, termin wygaśnięcia gwarancji, termin kolejnego przeglądu czy aktualnego użytkownika.




Obsługa gwarancji

Wygodne zarządzanie serwisem gwarancyjnym!

CRM 4Hero usprawnia obsługę przedgwarancyjną, gwarancyjną i pogwarancyjną urządzeń. Dzięki wszystkim informacjom zgromadzonym w jednym miejscu serwisant ma możliwość prześledzenia dotychczasowych zgłoszeń serwisowych, jak i zadań zaplanowanych związanych z konkretnym urządzeniem.