Lejek sprzedaży


Uporządkuj tematy handlowe, zwiększ skuteczność

Lejek sprzedaży to podstawowe narzędzie pracy każdego handlowca i dyrektora sprzedaży. Pozwala uporządkować i usystematyzować pracę nad wieloma tematami handlowymi. Analiza skuteczności etapów i handlowców umożliwi wyeliminowanie wąskich gardeł i uzyskanie większej sprzedaży. Wiedza o aktualnym stanie poszczególnych tematów handlowych umożliwia skuteczne prognozowanie wyniku sprzedaży poszczególnych osób i firmy. Jeżeli prognozowany wynik jest niesatysfakcjonujący, to wiesz na czym należy skupić wysiłek aby osiągnąć założony cel.

Możliwości

  • Usystematyzowanie pracy nad wieloma tematami
  • Analiza skuteczności poszczególnych etapów
  • Analiza skuteczności poszczególnych handlowców
  • Optymalizacja czasu sprzedaży
  • Prognoza wyniku