Często zadawane pytania - FAQ

Poniżej znajdują się odpowiedzi na często zadawane pytania.
Jeżeli nie znajdujesz odpowiedz poniżej, to skontaktuj się z nami.


Tak. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami i podasz plan, na który chcesz przejść. Możesz dowolnie zmieniać plany na wyższe lub niższe zgodnie ze swoimi potrzebami. Wszystkie konta w ramach bazy danych muszą być na jednym planie.

Tak, funkcja administratora w 4Hero pozwala na samodzielne dodawanie i usuwanie użytkowników w systemie. Zmiany wprowadzone w trakcie miesiąca będą miały odzwierciedlenie w opłacie dopiero za następny miesiąc.

Wszystko zależy od wielkości firmy i stopnia skomplikowania zachodzących w niej procesów. Wdrożenie 4Hero w niewielkiej firmie trwa kilka godzin. Tyle samo czasu potrzeba, aby przeszkolić pracowników z podstawowych zasad używania systemu CRM. Im większa firma i im bardziej skomplikowana procedura konfiguracyjna, tym czas wdrożenia oraz szkoleń będzie dłuższy. Jest możliwość stworzenia dedykowanych dla Ciebie przewodników, które ułatwią rozpoczęcie pracy Twoim nowym członkom zespołu.

4Hero posiada rozbudowane opcje konfiguracyjne (m.in. w zakresie definiowania etapów leada, procesów sprzedażowych, czy kluczowych graczy), dlatego bez problemu możesz samodzielnie dopasować go do potrzeb swojego biznesu.Sugestwie użytkowników dotyczące nowych funkcji analizujemy, wiele z nich z czasem wprowadzamy do bazowego systemu. Oferujemy również możliwość dodania do 4Hero dedykowanych niestandardowych modułów, które stworzymy na Twoje potrzeby. Opcja dedykowanych modyfikacji dostępna jest w planie ENTERPRISE.

Posiadamy serwerownię wyposażoną w dwa niezależne źródła zasilania oraz system zapewniający dostęp jedynie wybranym osobom. Stosujemy najlepsze rynkowe standardy bezpieczeństwa oraz stale monitorujemy infrastrukturę w celu wykrycia i zapobiegania atakom z zewnątrz. Dzięki temu jesteśmy w stanie chronić stabilność działania 4Hero oraz danych naszych klientów z maksymalną możliwą skutecznością.

Skorzystaj z formularza kontaktowego lub zadzwoń do nas tel: (12) 357-20-02, wewn. 1 - pytania z zakresu korzystania z aplikacji, wewn. 2 - pytania handlowe.
Czekamy na Twój kontakt.

Tak, oczywiście. Dostępne są materiały pomagające samodzielnie rozpocząć pracę, prowadzimy bezpłatnie telefoniczne konsultacje (tel: (12)357-20-02), a także jest możliwość zamówienia osobistych konsultacji u nas w biurze lub w Twojej firmie.

Materiały szkoleniowe dostępne są tutaj, prowadzimy również zorganizowane szkolenia.

Tak. Wdrożymy i będziemy utrzymywać 4Hero na Twojej infrastrukturze. Jeżeli będzie trzeba - wesprzemy Cię w stworzeniu środowiska, podamy minimalne wymagania, zoptymalizujemy działanie systemu w celu zachowania jego jak najwyższej wydajności. Opcja instalacji 4Hero na własnej infrastrukturze jest dostępna w planie ENTERPRISE dla co najmniej 30 stanowisk.

Oczywiście że TAK! Posiadamy program partnerski i oferujemy atrakcyjne warunki współpracy, ale (co najważniejsze), to Twój klient otrzyma bardzo dobry CRM!