FAQ

>FAQ
FAQ2018-05-29T10:01:23+00:00

Często zadawane pytania – FAQ

Poniżej znajdują się odpowiedzi na często zadawane pytania.
Jeżeli nie znajdujesz odpowiedz poniżej, to skontaktuj się z nami.
Czy mogę zmienić plan w trakcie użytkowania 4Hero?

Tak. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami i podasz plan, na który chcesz przejść. Możesz dowolnie zmieniać plany na wyższe lub niższe zgodnie ze swoimi potrzebami. Wszystkie konta w ramach bazy danych muszą być na jednym planie.

Czy mogę samodzielnie dodawać/usuwać użytkowników? Ilu maksymalnie jestem w stanie dodać?

Tak, funkcja administratora w 4Hero pozwala na samodzielne dodawanie i usuwanie użytkowników w systemie. Zmiany wprowadzone w trakcie miesiąca będą miały odzwierciedlenie w opłacie dopiero za następny miesiąc.

Ile trwa wdrożenie 4Hero i przeszkolenie pracowników z jego obsługi?

Wszystko zależy od wielkości firmy i stopnia skomplikowania zachodzących w niej procesów. Wdrożenie 4Hero w niewielkiej firmie trwa kilka godzin. Tyle samo czasu potrzeba, aby przeszkolić pracowników z podstawowych zasad używania systemu CRM. Im większa firma i im bardziej skomplikowana procedura konfiguracyjna, tym czas wdrożenia oraz szkoleń będzie dłuższy. Jest możliwość stworzenia dedykowanych dla Ciebie przewodników, które ułatwią rozpoczęcie pracy Twoim nowym członkom zespołu.

Jakie modyfikacje mogę wprowadzać w 4Hero?

4Hero posiada rozbudowane opcje konfiguracyjne (m.in. w zakresie definiowania etapów leada, procesów sprzedażowych, czy kluczowych graczy), dlatego bez problemu możesz samodzielnie dopasować go do potrzeb swojego biznesu. Sugestie użytkowników dotyczące nowych funkcji analizujemy, wiele z nich z czasem wprowadzamy do bazowego systemu. Oferujemy również możliwość dodania do 4Hero dedykowanych niestandardowych modułów, które stworzymy na Twoje potrzeby. Opcja dedykowanych modyfikacji dostępna jest w planie ENTERPRISE.

Jak chronione są moje dane?

Posiadamy serwerownię wyposażoną w dwa niezależne źródła zasilania oraz system zapewniający dostęp jedynie wybranym osobom. Stosujemy najlepsze rynkowe standardy bezpieczeństwa oraz stale monitorujemy infrastrukturę w celu wykrycia i zapobiegania atakom z zewnątrz. Dzięki temu jesteśmy w stanie chronić stabilność działania 4Hero oraz danych naszych klientów z maksymalną możliwą skutecznością.

Mam inne pytanie, gdzie mogę uzyskać odpowiedź?

Skorzystaj z formularza kontaktowego lub zadzwoń do nas tel: (12) 357-20-02, wewn. 1 – pytania z zakresu korzystania z aplikacji, wewn. 2 – pytania handlowe.
Czekamy na Twój kontakt.

Czy prowadzicie szkolenia lub konsultacje z 4Hero?

Tak, oczywiście. Dostępne są materiały pomagające samodzielnie rozpocząć pracę, prowadzimy bezpłatnie telefoniczne konsultacje (tel: (12)357-20-02), a także jest możliwość zamówienia osobistych konsultacji u nas w biurze lub w Twojej firmie.

Gdzie znajdę materiały szkoleniowe do CRM 4Hero?

Materiały szkoleniowe dostępne są tutaj, prowadzimy również zorganizowane szkolenia.

Czy 4Hero CRM mogę zainstalować na swoim serwerze?

Tak. Wdrożymy i będziemy utrzymywać 4Hero na Twojej infrastrukturze. Jeżeli będzie trzeba – wesprzemy Cię w stworzeniu środowiska, podamy minimalne wymagania, zoptymalizujemy działanie systemu w celu zachowania jego jak najwyższej wydajności. Opcja instalacji 4Hero na własnej infrastrukturze jest dostępna w planie ENTERPRISE dla co najmniej 30 stanowisk.

Wdrażam ERP, czy mogę oferować również 4Hero?

Oczywiście że TAK! Posiadamy program partnerski i oferujemy atrakcyjne warunki współpracy, ale (co najważniejsze), to Twój klient otrzyma bardzo dobry CRM!