Integracja CRM 4Hero z Google Contacts

Podsumowanie Q4 2015 - czyli co zmieniło się w 4Hero?

Końcówka ubiegłego roku była bardzo gorącym okresem w rozwoju 4Hero CRM. Lista dodanych funkcji jest bardzo duża, a wiele z nich (jak integracja z Google Contacts czy zadania wieloetapowe) to kluczowe funkcje rozszerzające zastowowanie 4Hero. Zachęcamy do lektury wpisu i zapoznania się z podsumowaniem ostatnich miesięcy prac nad 4Hero.

Google Contacts

Jedną z najbardziej przydatnych funkcji jest integracja systemu z Google Contacts a co za tym idzie z książką telefoniczną Android, iOS, Thunderbird, Outlook itd. Wystarczy się połączyć konto w 4Hero z kontem Google aby cieszyć się możliwością edycji i dodawania kontaktów bezpośrednio z poziomu 4Hero CRM. Synchronizacja usługi jest naprawdę szybka, dzięki czemu już po chwili wszystkie wprowadzone zmiany są dostępne na Twoich urządzeniach połączonych z kontem Google. Dzięki tej funkcji handlowcy, marketing czy obsługa klientów mają pod ręką (np na telefonie, w kliencie poczty) pełną bazę użytecznych kontaktów. Uwzględniając to, że istnieje już integracja 4Hero z ERP, to każdy wprowadzony kontakt do ERP po chwili pokaże się na połączonym w firmie telefonie.

Wieloetapowe zadania

Zadania wieloetapowe i relacje między zadaniami – wdrożenie nowego typu zadań - wieloetapowych zadań i relacji pomiędzy nimi, to jeden z najważniejszych kroków milowych w rozwoju 4Hero. Dzięki temu znacznemu usprawnieniu użytkownicy systemu zyskali większą kontrolę nad postępami prac, co ma duże znaczenie przy zwiększaniu efektywności sprzedaży. Zamiast mnożyć zadania związane np. z obsługą jednego klienta, wystarczy jedno, wieloetapowe zadanie.

Rejestr pracy – dodanie funkcji rejestru pracy to typowe usprawnienie podnoszące wydajność pracy. Dzięki możliwośći rejestrowania czasu spędzonego przy wykonywaniu określonych zadań użytkownicy systemu mogą poszukiwać nowych dróg do podniesienia wydajności pracy, rozliczania kosztów pracy związanych z klientem i innych. Dzięki temu mechanizmowi można rozliczać czas pracy np. osób odpowiedzialnych za przygotowywanie kosztorysów, realizację projektów itp.

API i Migrator danych

Rozbudowa API – kluczowym elementem z punktu widzenia rozwoju systemu była rozbudowa API 4Hero o obsługę nowo wprowadzonych funkcji. Dzięki rozbudowie interfejsu programistycznego zyskaliśmy wiele nowych możliwości integracji systemu, a także wykorzystanie API do migracji danych z innych systemów. API 4Hero w pełni obsługuje wieloetapowe zadania oraz załączniki.

Migrator danych – Przenoszenie danych do 4Hero to jedno z najważniejszych zadań jakie stawia przed nami wdrożenie klientów do systemu. Wiele przedsiębiorstw ma swoje bazy danych, które trzeba przenieść do 4Hero. Z pomocą przychodzi nasz migrator danych, który wykorzystaliśmy do przeniesienia pełnej bazy danych wraz historią działań, notatek, zadań do 4Hero.

Pozostałe usprawnienia

Prosta administracja – administratorzy firm otrzymali możliwość prostego, samodzielnego dodawania i edytowania użytkowników 4Hero w obrębie przedsiębiorstwa

Ustawienia użytkownika w jednym miejscu – niewątpliwie znaczącym usprawnieniem było uporządkowanie sposobu edycji ustawień użytkownika. Dzięki wprowadzonym zmianom wiele różnych ustawień zastąpiono jednym, prostym panelem użytkownika, który umożliwia edycję swoich preferencji.

Szereg drobnych usprawnień – czyli to wszystko czego nie widać na pierwszy rzut oka, m.in. dodatkowe kolumny na liście zadań (np związane z etapami zadań), usprawnienie widoku mobilnego (automatycznie ukrywający się pasek menu), a także wiele innych jeszcze mniejszych, ale potrzebnych usprawnień.

Wszystkie zmiany wprowadzone w ubiegłym kwartale wpisują się w misję naszej firmy – pomagać przedsiębiorcom osiągać swój cel. Taki też jest CRM 4Hero, a dzięki wprowadzonym zmianom jeszcze lepiej spełnia oczekiwania naszych klientów. Ponadto wszystkich z Państwa zainteresowanych wdrożeniem 4Hero dla Państwa firmy zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami, którzy chętnie odpowiedzą na Państwa pytania.

Podziel się tym postem


Newsletter

Zapisz się, aby otrzymywać na bieżąco informacje o nowych artykułach.

O nas

Jesteśmy praktykami sprzedaży i pasjonatami zwiększania swojej efektywności. Lubimy, gdy udaje nam się ulepszać tak, aby można było osiągnąć więcej, lub napracować się mniej. Idealnie, gdy uda się połączyć obie te korzyści.