Po co wprowadzać w firmie panel serwisowy?

>, CRM>Po co wprowadzać w firmie panel serwisowy?

Po co wprowadzać w firmie panel serwisowy?

Wyznacznikiem wydajnej firmy jest nie tylko wysoka sprzedaż, ale również szybka i bezproblemowa obsługa serwisowa. Tę drugą da się usprawnić tworząc odpowiednie rozwiązania ułatwiające współpracę między serwisantami a klientami. Jednym z nich jest wdrożony właśnie w 4Hero panel serwisowy. Jakie zalety posiada? W jaki sposób można go wykorzystać do poprawienia wydajności serwisu? O tym piszemy w poniższym artykule.

Co posiada panel serwisowy 4Hero?

Panel serwisowy w 4Hero jest rozwiązaniem dedykowanym pracy serwisantów. Jego podstawowe zadanie skupia się na usprawnianiu komunikacji między klientami i pracownikami serwisu. Panel pozwala w przejrzysty sposób zarządzać zgłoszeniami oraz wymieniać wszelkie niezbędne informacje służące jak najszybszemu ich zamknięciu.

Wygodne dodawanie i podgląd zgłoszeń

Panel serwisowy ułatwia dodawanie zgłoszeń przez klienta. Pozwala mu na bieżąco sprawdzać ich status oraz postępy dokonywane przez serwisanta. Możliwość śledzenia zmian w zgłoszeniach sprawia, że klient na bieżąco obserwuje faktyczną pracę serwisu, co z kolei podnosi jego poziom zadowolenia z świadczonych usług.

Dostęp do historii zgłoszeń

Wszystkie zgłoszenia dodane przez klienta przechowywane są w archiwum, do którego ma on stały, nieograniczony dostęp. Dzięki temu może w każdym momencie wrócić do poprzednich tematów w razie, gdyby istniały jakiekolwiek wątpliwości lub w celu przypomnienia sobie istotnych z punktu widzenia aktualnej sytuacji szczegółów.

Wyświetlanie dodatkowych informacji

Panel serwisowy to miejsce, które zapewnia klientowi dostęp do wszystkich niezbędnych informacji. W panelu 4Hero serwisant jest w stanie ustawić wyświetlanie dodatkowych danych do wglądu, m.in. rodzaj gwarancji serwisowej, ilość godzin do wykorzystania, czy też czasu już poświęconego na obsługę serwisową.

System komunikacji

W ramach panelu serwisowego 4Hero istnieje możliwość wymiany informacji między serwisantem a klientem. Pozwala to m.in. na szybsze doprecyzowanie zakresu prac serwisowych, informowanie o dodatkowych kosztach (oraz ich akceptację), czy też przekazanie koniecznych z punktu widzenia pozytywnego zamknięcia zgłoszenia informacji. Każda wiadomość przekazana przez panel serwisowy jest archiwizowana, dzięki czemu istnieje możliwość powrotu do dowolnej informacji zawartej we wcześniejszej korespondencji.

Dostosowanie wyglądu i praca w domenie klienta

Panel serwisowy 4Hero instalowany jest w domenie klienta, dzięki czemu ten ma do niego łatwy dostęp. Dodatkowo klient może dostosować jego wygląd do swoich upodobań przy pomocy kilku dostępnych skórek.

Wykorzystanie panelu serwisowego usprawnia pracę serwisu i pozwala na łatwiejsze raportowanie podjętych przez serwisanta działań klientowi. Ze strony klienta z kolei ułatwia on przede wszystkim zarządzanie zgłoszeniami oraz podgląd postępu prac nad każdym z nich.

Chcesz poznać możliwości 4Hero? Skorzystaj z wersji demo, lub sprawdź bezpłatną 30-dniową wersję testową.

By |2018-05-28T11:00:31+00:00Luty 22nd, 2018|4Hero, CRM|0 Comments

Leave A Comment