Nowości wrzesień 2015 – obsługa serwisu – rejestr urządzeń, zgłoszenia serwisowe, wydruk gwarancji

>>Nowości wrzesień 2015 – obsługa serwisu – rejestr urządzeń, zgłoszenia serwisowe, wydruk gwarancji

Nowości wrzesień 2015 – obsługa serwisu – rejestr urządzeń, zgłoszenia serwisowe, wydruk gwarancji

4Hero CRM wzbogacił się o nowe funkcje umożliwiające obsługę serwisu. Wprowadziliśmy rejestr urządzeń z numerami seryjnymi oraz zapewnianymi dla nich standardami obsługi, osobami odpowiedzialnymi za dane urządzenie, umożliwiliśmy stworzenie dokumentu gwarancji a także realizowania zgłoszeń – zadań serwisowych powiązanych z urządzeniem – zadań gwarancyjnych, pogwarancyjnych oraz przeglądów okresowych

Rejestr urządzeń

W 4Hero dodana została nowa karta – karta urządzenia. Dane urządzenie może mieć przypisany m.in. numer seryjny, powiązanie z kartą towarową, termin następnego przeglądu, termin ważności gwarancji, standard obsługi, osobę kontaktową u klienta, klienta – nabywcę, miejsce pracy oraz inne istotne uwagi dla danego urządzenia. Wszystkie urządzenia można wyszukiwać z globalnej wyszukiwarki np. po numerze seryjnym.

Karta gwarancyjna

Z poziomu urządzenia możliwe jest utworzenie karty gwarancyjnej. Możliwe jest również importowanie własnych szablonów kart gwarancyjnych tworzonych w Crystal Reports. Po utworzeniu wydruku karty gwarancyjnej, otrzymuje ona indywidualny, niepowtarzalny numer, a plik PDF z kartą jest zapisywany na karcie urządzenia. Wbudowane są ostrzeżenia informujące o generowaniu nowej karty gwarancyjnej dla urządzenia, które już posiada utworzoną kartę gwarancyjną. Weryfikacja terminu gwarancji jest teraz możliwa bezpośrednio w systemie – a klienci mogą być zwolnieni z obowiązku przechowywania kart gwarancyjnych.

Zgłoszenia serwisowe – gwarancyjne i pogwarancyjne

Do zadań została przypisana możliwość powiązania ich z urządzeniem (z rejestru urządzeń), dzięki czemu możemy tworzyć różnego rodzaju zdania (np. przedsprzedażowe – jak przegląd zerowy, naprawy gwarancyjne oraz pogwarancyjne a także przeglądy okresowe). Poszczególne zadania są powiązane z danym urządzeniem – przedmiotem, dzięki czemu możliwe jest szybkie i łatwe sprawdzenie historii danego urządzenia.

4Hero CRM to teraz kompleksowe narzędzie do obsługi serwisu.

By | 2018-05-28T08:33:40+00:00 Październik 22nd, 2015|Nowości|0 Comments

Leave A Comment