Definiowany interfejs, pola dodatkowe, wskaźniki KPI – nowości 4Hero 2016

>>Definiowany interfejs, pola dodatkowe, wskaźniki KPI – nowości 4Hero 2016

Definiowany interfejs, pola dodatkowe, wskaźniki KPI – nowości 4Hero 2016

Cały czas pracujemy nad wdrożeniem nowych rozwiązań w CRM 4Hero, które pomagają w znaczącym podniesieniu efektywności pracy. Udostępniliśmy w pełni konfigurowalny interfejs, umożliwiliśmy wyświetlanie wskaźników KPI, udostępniliśmy własne pola dodatkowe, w wielu miejscach udostępniliśmy szybką edycję „inplace”. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z nowościami i korzyściami jakie z nich płyną.

Personalizowany interfejs

Jedną z najważniejszych zmian w 4Hero jest wprowadzenie nowego personalizowanego interfejsu dającego pełną kontrolę i możliwości dostosowania do własnych, indywidualnych potrzeb. Nowy interfejs umożliwia:

  • dodanie lub usunięcie poszczególnych elementów przez każdego użytkownika
  • zmianę rozmiaru każdego z elementów
  • własne rozmieszczenie każdego z elementów

Innych informacji potrzebuje handlowiec, a innych serwisant. Teraz, każdy użytkownik może dostosować poszczególne widoki do własnych potrzeb i stylu pracy.

Wskaźniki KPI

Pierwszym etapem poprawy efektywności jest analiza dotychczasowo osiąganych wyników i wyciągnięcie odpowiednich wniosków. Narzędziem, które może być w tym pomocne są wskaźniki KPI, które możesz definiować w 4Hero i stale monitorować umieszczając je w osobnym panelu.

Dzięki wskaźnikom możesz monitorować np. czas pracy, targety, czy dowolne inne parametry, a dzięki atrakcyjnej formie (możesz ją dopasować do rodzaju wskaźnika) żadna ważna informacja Ci nie umknie. Wystarczy, zalogować się do panelu 4Hero i możesz śledzić swoje postępy i Twoich pracowników.

Szybka edycja to oszczędność czasu

Niektóre informacje w systemie są zmieniane często, „od ręki”. Przykład takich informacji, które chcemy móc szybko zmienić to: numer telefonu, adres e-mail kontrahenta, opiekun klienta, wykonawca zadania czy termin wykonania.

Dzięki nowemu systemowi szybkiej edycji wprowadzanie zmian w danych w leadzie, profilu klienta czy z poziomu zadania jest szybsze i łatwiejsze nich dotychczas. Nowa funkcja umożliwia szybką aktualizację informacji bez czasochłonnego przechodzenia przez kolejne okna.

Pola dodatkowe

Każda firma ma swoją specyfikę pracy, swoją unikalną wiedzę i potrzeby. Od teraz można w systemie 4Hero kontrahenta czy lead (temat handlowy) opisać własnymi definiowanymi polami. Dzięki temu system jest przejrzysty (bo nie ma zbędnych pól, zaśmiecających obraz) i jednocześnie użyteczny, bo nie brakuje miejsca na dodatkowe informacje.

Mechanizm pól dodatkowych jest rozbudowany, umożliwiając oznaczenie, że dana informacja jest obowiązkowa do podania, a także przypisać wartość domyślną.

By |2018-05-28T09:30:23+00:00Czerwiec 29th, 2016|Nowości|0 Comments

Leave A Comment