Co nasz czeka w 2018 roku w pracy grupowej i CRM?

>>Co nasz czeka w 2018 roku w pracy grupowej i CRM?

Co nasz czeka w 2018 roku w pracy grupowej i CRM?

Rok 2018 będzie ciekawym rokiem, przynajmniej jeśli chodzi o rozwiązania, które zyskają na znaczeniu w systemach CRM. Co się zmieni w kwestii organizacji pracy? Na co zwrócona będzie uwaga użytkowników w ciągu kolejnych 12 miesięcy? Zapraszamy do sprawdzenia naszych typów.

Sztuczna Inteligencja w CRM

O sztucznej inteligencji z roku na rok mówi się coraz więcej, również w kontekście działań biznesowych. Dlatego obstawiamy jej wykorzystanie w systemach CRM. Dzięki obecności SI możliwe stanie się optymalizowanie działań firmowych w celu zwiększenia skuteczności.

W czym wspomoże nas Sztuczna Inteligencja? Stanie się czymś w rodzaju działającej w tle asystentki wyszukującej dla nas niezbędne informacje o kontrahencie, osobach kontaktowych, czy też powiadamiającą o ważnych wydarzeniach, które wystąpią niebawem. Jednocześnie SI analizując pracę poszczególnych pracowników będzie w stanie wskazać najlepszą osobę do danego projektu, jak i określić ewentualny margines opóźnienia na podstawie dotychczasowej aktywności.

Większa integracja z social media

Od momentu spopularyzowania serwisów społecznościowych obserwujemy znaczne zmiany w sposobie komunikacji interpersonalnej. Stąd też rok 2018 będzie rokiem nowych możliwości w zakresie kontaktów z klientem przy wykorzystaniu możliwości systemów CRM. Na pierwszy plan wysuwa się w tym momencie integracja z social media dająca dostęp do większej ilości kanałów komunikacji oraz wyboru tego, który będzie najwygodniejszy dla klienta. Pomóc ma w tym wspomniana wyżej Sztuczna Inteligencja umożliwiająca dobór formy wymiany informacji zgodnej z upodobaniem danego klienta. Nie ważne, czy będzie to wiadomość e-mail, telefon, czy też rozmowa prowadzona za pośrednictwem facebookowego Messengera.

Samobsługa w CRM

Samoobsługa – ta funkcja stanie się w 2018 roku ważnym elementem działania systemów CRM. Pozwoli ona przenieść jeszcze więcej działań na stronę klienta, będzie on w stanie m.in. samodzielnie dokonywać wyceny przy pomocy wbudowanych w CRM kalkulatorów (działających przy współudziale Sztucznej Inteligencji), czy też na bieżąco śledzić postępy w zgłaszanych przez niego uwagach. Wszystko to zapewni możliwość swobodniejszego działania handlowców, którzy będą mogli skupić się na pracy z nowymi tematami handlowymi.

2018 – rok usprawnień

Systemy CRM z roku na rok stają się coraz bardziej funkcjonalne. Dzięki temu jesteśmy w stanie pracować wydajniej i produktywniej. Zmiany, których zajście przewidujemy w przyszłym roku, pozwolą jeszcze dokładniej usprawnić codzienne procesy biznesowe, co w konsekwencji doprowadzi do poprawienia jakości pracy mającej przełożenie na potencjalne zyski przedsiębiorstwa.

Szukasz odpowiedniego systemu CRM, który usprawni pracę w Twojej firmie? Zobacz wersję demo 4Hero – systemu CRM do pracy grupowej lub załóż darmowe 30-dniowe konto testowe.

By |2018-05-28T10:58:20+00:00Grudzień 15th, 2017|CRM|0 Comments

Leave A Comment