Automatyczna segmentacja klientów – jak i dlaczego powinieneś ją wprowadzić?

Praca z wieloma klientami wymusza na nas stosowanie pewnych standardów przyspieszających działania biznesowe. Dlatego popularnym rozwiązaniem stosowanym w celu usprawnienia powyższych jest tzw. segmentacja klientów pozwalająca na pogrupowanie ich w odpowiednich kategoriach w celu lepszego dopasowania standardów obsługi. W poniższym artykule pokażemy w jaki sposób przy pomocy CRM 4Hero zautomatyzować segmentację klientów.

Jak generować leady?

Sposobem na zwiększenie obrotów firmy jest stałe poszukiwanie kolejnych klientów. W tym celu należy pozyskiwać i generować nowe leady. Jak się to robi i jak można wykorzystać do tego system CRM? Zapraszamy do lektury poniższego artykułu.

Jak zaprojektować lejek sprzedaży?

Lejek sprzedaży w wygodny i estetyczny sposób pokazuje rozkład leadów na poszczególnych etapach sprzedaży. Narzędzie to pomaga zachować kontrolę nad działem handlowym, dając przy okazji możliwość prognozowania potencjalnych przychodów. W dzisiejszym artykule pokażemy, w jaki sposób zaprojektować poprawny lejek sprzedaży.

Jak zwiększyć produktywność w firmie wykorzystując system CRM?

Ranking Expert Market stawia Polskę dopiero na 33 pozycji pod względem najbardziej produktywnych państw spośród 35 biorących udział w badaniu. Oznacza to, że mimo iż w porównaniu z innymi pracujemy sporo, efekty naszej pracy są mniej niż zadowalające. Na szczęście wynik ten można poprawić zwiększając wydajność i rentowność naszych działań. Pomóc w tym może odpowiedni system CRM.

Szablony e-mail – jak wykorzystać je do zwiększenia produktywności?

Produktywność to jeden ze wskaźników najlepiej oddający jakość pracy. Dlatego aby ją poprawić, warto skorzystać narzędzi 4Hero usprawniających lub przyspieszających wykonywanie codziennych czynności. Jednym z najnowszych są szablony wiadomości e-mail. Czy mogą być przydatne w biznesowej codzienności? Zapraszamy do przeczytania poniższego artykułu.

Strony


Newsletter

Zapisz się, aby otrzymywać na bieżąco informacje o nowych artykułach.

O nas

Jesteśmy praktykami sprzedaży i pasjonatami zwiększania swojej efektywności. Lubimy, gdy udaje nam się ulepszać tak, aby można było osiągnąć więcej, lub napracować się mniej. Idealnie, gdy uda się połączyć obie te korzyści.