RODO 4Hero

RODO: umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych

Szanowni Państwo,

w dniu 25 maja wchodzi w życie Rozporządzenie  Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich informacji oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (nazwa RODO).

Panel serwisowy 4Hero

Po co wprowadzać w firmie panel serwisowy?

Wyznacznikiem wydajnej firmy jest nie tylko wysoka sprzedaż, ale również szybka i bezproblemowa obsługa serwisowa. Tę drugą da się usprawnić tworząc odpowiednie rozwiązania ułatwiające współpracę między serwisantami a klientami. Jednym z nich jest wdrożony właśnie w 4Hero panel serwisowy. Jakie zalety posiada? W jaki sposób można go wykorzystać do poprawienia wydajności serwisu? O tym piszemy w poniższym artykule.

Co nasz czeka w 2018 roku w pracy grupowej i CRM?

Rok 2018 będzie ciekawym rokiem, przynajmniej jeśli chodzi o rozwiązania, które zyskają na znaczeniu w systemach CRM. Co się zmieni w kwestii organizacji pracy? Na co zwrócona będzie uwaga użytkowników w ciągu kolejnych 12 miesięcy? Zapraszamy do sprawdzenia naszych typów.

Sztuczna Inteligencja w CRM

O sztucznej inteligencji z roku na rok mówi się coraz więcej, również w kontekście działań biznesowych. Dlatego obstawiamy jej wykorzystanie w systemach CRM. Dzięki obecności SI możliwe stanie się optymalizowanie działań firmowych w celu zwiększenia skuteczności.

Automatyczna segmentacja klientów – jak i dlaczego powinieneś ją wprowadzić?

Praca z wieloma klientami wymusza na nas stosowanie pewnych standardów przyspieszających działania biznesowe. Dlatego popularnym rozwiązaniem stosowanym w celu usprawnienia powyższych jest tzw. segmentacja klientów pozwalająca na pogrupowanie ich w odpowiednich kategoriach w celu lepszego dopasowania standardów obsługi. W poniższym artykule pokażemy w jaki sposób przy pomocy CRM 4Hero zautomatyzować segmentację klientów.

Jak generować leady?

Sposobem na zwiększenie obrotów firmy jest stałe poszukiwanie kolejnych klientów. W tym celu należy pozyskiwać i generować nowe leady. Jak się to robi i jak można wykorzystać do tego system CRM? Zapraszamy do lektury poniższego artykułu.

Strony


Newsletter

Zapisz się, aby otrzymywać na bieżąco informacje o nowych artykułach.

O nas

Jesteśmy praktykami sprzedaży i pasjonatami zwiększania swojej efektywności. Lubimy, gdy udaje nam się ulepszać tak, aby można było osiągnąć więcej, lub napracować się mniej. Idealnie, gdy uda się połączyć obie te korzyści.